Paieška
Reklama

Daigintų grūdų nauda

2014-05-25 17:05:32
Daigintų grūdų nauda

Daigintus kviečių, rugių, grikių ar žirnių daigus specialistai rekomenduoja ne tik kaip papildomą naudingų medžiagų šaltinį organizmui, bet ir kaip puikų pakaitalą įvairiems vaistinėse perkamiems vitaminams.

Jei organizme trūksta vitaminų B ir E, jų atsargas papildysite rugių, kviečių grūdais ir saulėgrąžų sėklomis. Sudygusiuose grūduose šių vitaminų padidėja tris kartus. Tik nepamirškite, kad juos geriausia valgyti su aliejumi, kuris organizme nesunkiai išsiskaido.

Daiginta soja - didelis kalcio ir geležies šaltinis. Užkerta kelią storosios žarnos vėžiui. Tačiau šio augalo daigų reikėtų atsisakyti tiems, kas serga tulžies pūslės ligomis. Šie daigai sudygsta maždaug per 4 - 5 dienas.

Pipirnė - mažina cukraus kiekį kraujyje ir gerina organizmo medžiagų apykaitą. Ji sudygsta per 6 dienas. Iš pradžių galima valgyti visą sudygusį augalėlį, tačiau jam sutvirtėjus - tik stiebelį su lapeliais.

Ridikėliai - jų daigeliai gerina virškinimą, padeda anemijos kamuojamiems žmonėms. Sudygsta per 3 - 4 dienas.

Kviečiai - mažina cholesterolio kiekį kraujyje, stiprina organizmą. Šie sudygsta per 3 dienas.

Daiginti grūdus galite ir patys namuose. Iš pradžių grūdus, pupeles ar žirnius nuplaukite atvėsintame virintame vandenyje. Tuomet juos suvyniokite į trijų sluoksnių marlę ir, pamerkę truputyje vandens, padėkite šviesioje bei šiltoje vietoje. Atminkite, kad du kartus per dieną juos reikia praplauti virintu vandeniu. Po 3 ar 4 dienų pasirodys daigeliai.

Prieš valgant daigintus grūdus (geriausia, kai daigeliai nedideli - iki 10 mm) reikia perplauti šaltu vandeniu. Daigintus grūdus galima valgyti vienus arba jais gardinti vaisių, daržovių salotas, jogurtą, sriubas (tik nevirti).

Gairės: daiginti grūdai, sveika mityba, daiginta soja, daiginti ridiikėliai, daiginti kviečiai
Tavo komentaras
Vardas:
El. paštas: Nerodamas viešiai
Tavo komentaras apie šį receptą:
Išsiųsti

Panašūs straipsniai

Bulvės
Bulvės
Bulvės nuo senų laikų vadinamos antrąja lietuvių duona. Šiandien jos bene labiausiai paplitusios daržovės. Bulvėse daugybė baltymų, angliavandenių, karotino, celiuliozės, mineralinių medžiagų, vitaminų K,...
Skaityti daugiau
Saldikliai
Saldikliai
Saldiklis - tai medžiaga neturinti cukraus. Ji vartojama maisto produktų pasaldinimui. Taip pat saldikliai maisto gamyboje naudojami ir norint sumažinti patiekalų kaloringumą, kas ypač aktualu turintiems ...
Skaityti daugiau
Žaliavalgystė - iš vien su gamta!
Žaliavalgystė - iš vien su gamta!
Bet kokios daržovių, vaisų salotos, kokteiliai yra jau žaliavalgiškas patiekalas/gėrimas. Svarbu, kad jų ingridientai liktų gyvi - termiškai neapdoroti, arba apdoroti iki 42-45 laipsnių C.
Skaityti daugiau
Visi naujausi receptai
Sudėtingumo lygis
Reklama

Reklama




Reklama

© 2010-2018 Ragauk.lt receptai - teisės saugomos. Reklama portale - reklama (ETA) tipro.lt